Wednesday, September 16, 2009

All I need

How high are Your thoughts?
How deep is Your love?
How far are You able to reach?
How mighty are You?
How great is Your name?
How big are Your dreams for me?

How bright is Your light?
How real is Your touch?
How patient are You?
How long last your mercy?
How close can You get?
How meek is your heart?
How sweet is Your kiss?
How faithful are You above all?

You are higher
You are greater
You are better
You are brighter
You are sweeter
You are deeper
You are closer
You are more
You are

Let me long
Let me see
Let me hear
Let me feel
Let me understand
Let me touch
Let me breath
Let me know You, God
Let me know You, God
That’s all I need

3 comments:

  1. Du er nydelig!!
    Hvis du leser her og ikke facebook - så vil jeg bare si at jeg har sent en melding til deg der :) Les fort!! ;)
    Klem Charlotte

    ReplyDelete
  2. å, det var verkleg fint. det er så oppmuntrande å lese på bloggen din.
    eg vil så gjerne snakke med deg. savnet er stort! eg veit ikkje ein gogn kva planane dine er for hausten!
    knall glad i deg,
    guds siging:)

    ReplyDelete
  3. Marte mi:)
    takk for det. eg savner deg masse masse
    ja, vi må prate snart, men bare for å gi en liten oppdatering så e eg snart på vei til mexico.. tar med meg Jesus, gitaren og Guds ord og reiser.. returbillett fra Argentina i slutten av april. Eg skulle ønske du kunne være med!
    Glad i deg kjære

    ReplyDelete